Lite bilder från veckan som gått

Ikväll skall vi ha lite kalas, så eftersom jag hade tänkt städa så ville inte Frode sova =) Nu är han dock nere för räkning.
Förkylningen verkar ha släppt nu vilket är skönt, för då låter han inte lika rosslig.

Nu har jag precis suttit och valt ut nästa veva med kort som skall framkallas. Extrafilm har en jättebra tjänst där man kan skicka över bilderna över nätet. Sen kommer dom på två-tre arbetsdagar. Snabbare behöver man dom ju inte eftersom man har dom ju ändå på datorn. Nu kommer snart min bror hit. Han kommer med tåger 17,20. Jonas ska ner och möta honom och sen ska Daniel få hjälpa till att bära från systemet och affären.

Vi måste ju även skicka ut inbjudningskort till dopet snart. Oj oj mkt att göra ...





Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ett super kalas! Jag tycker det är väldigt tråkigt att jag inte kan vara med... Vad snyggt du gjort i ordning bloggen :) Kramar!

2009-04-03 @ 18:31:37
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0