Lite bilder



Glad kille



Vi två !



Jag och Jonas var ute och gick i lördags och hittade en barnbutik som heter Villervalla. Jättefina kläder. Lite dyra men det är väl vår älskling värd ?! Den ligger i allafall i Haga om det är någon som blir sugen.






Singe och Daniel bygger altanräcke



Charlie!



Enzo!



Hugo visar sina stora kusiner sin lille kusin



Frode ser inte riktigt förtjust ut i den pussen, men mostera gillade den!



Ute på långpromenad



Sover i bilen

Nu kom lite bilder också !! Nu väntar jag på att Jonas ska komma hem med mat, sen väntar en dusch och jag hoppas komma i säng tidigt idag. Är väldigt väldigt trött!! Förresten nu går min goa kompis Sandra i väntans tider, Bara tre dagar kvar tills deras tjej är beräknad att komma till världen. Väntar med spänning!!

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0