Lång fredag

Idag har vi varit på slalomtävling i Nybrobacken. Jocke var med och tävlade.
Frode har även fått sin första medalj från Borlänga slalomklubb. Ska bli många fler om mamma får bestämma!

På eftermiddagen gick jag ut för vad jag planerade en kort promenad, dock svängde jag åt fel håll vilket gjorde att promenaden blev på över två timmar. Helt slut! Jag har fått så himla ont i ryggen, antagligen sitter jag fel när jag ammar. Det är gör jobbigt. Måste jobba på hållningen.

Nu på kvällen har vi fått lammfiol och potatisgratäng. Supergott!



Inför slalomtävlingen, go och gla



Jocke efter första åket



På väg uppför backen, sovandes i babybjörn



Solvägg i målfållan



Sover hos mig




Frode tog guld i klassen 0-6 mån, lite arg är man dock ändå ...

Nu vankas kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0