kasslerlasagne och film

Ikväll har jag hyrt film, jag har hyrt en med Ben Stiller och Jack Black, som handlar om några skådespelare som skall ut i djungel och spela in en krigsfilm. Jag håller även på att göra en kasslerlasagne för kvällen.

När vi var hemma hos Viktoria förut gick vi ut på en promenad ... jag kan konstatera en sak ... Viktorias runda är MYCKET jobbigare än min! Vilka backar det finns i Askim/ Hovås! Skall kanske också tilläggas att jag hade stövlar med klack på .. inte så hög men ändå ... det värker lite i fötterna fortfarande =).

Här kommer lite kort från kalaset i helgen. På begäran av min far kommer hädanefter bildtexten under bilden!



Finklädd på kalas



Jonas får present av Anu, Tobbe och Wille. En rockkokbok och en vinflaska som hette the king!



Wille, Tobbe, pappa och Daniel



Daniel och Anu



Den här fina klänningen och sjalen fick jag av mamma när vi var ute på stan på lördagen!


Kommentarer
Postat av: syter viktoria

gud va snygg klänning!!!!

2009-04-05 @ 20:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0