Jonas hemma igen

Nu har Jonas kommit hem, han och Frode sitter i soffan och myser, jag har passat på att duscha.
Det är väldigt svårt att göra det när man är ensam med Frode, man kan verkligen inte njuta av den i allafall. I morgon blir det grillning i slottskogen! Ska bli roligt att komma ut och träffa lite folk. Slottskogen är ju bra när man har barnvagn med sig.

Jag är så himla trött idag med och idag finns verkligen ingen anledning. Frode har varit jättelugn och jag fick sova i natt, kanske är vårtrötthet ?

När vi åkte hem i från Viktoria idag fick Frode ett utbrott som hette duga. Han skrek och skrek, jag tänkte vara hård och vänta ut honom, men jag kunde bara hålla mig tills hemköp och då fick jag stanna. Då var han genomsvett av allt skrikande och jag med för den delen!!! Men sen ammade jag honom i ca 10 min och då var allt bra. Han har humör!

Mamma : det kommer snart en bild, väntar på att den lille ska vakna!!

Förresten när jag gick hemifrån kl 11 idag var det 23 grader i skuggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0