Hemma igen

Nu är jag hemma igen, eller ja det har jag varit en stund. Åkte därifrån vid halv tio tiden. Då hade jag nog skickat 5 sms till Jonas tror jag. Men Frode hade sovit i stort sett hela tiden.

Frode fick jättefin present från Emma (och Martin tror jag i allafall =))

Tog kort på tjejorna men lägger endast upp det på Emma och Helena då det andra faktiskt inte riktigt går att lägga upp =)

vi fick jättegod mat hos Helena, Först en thaigryta med kyckling och sedan en JÄTTEGOD chokladmousse sak .. MMM Vill ha recept på den!!!



Emma och Helena



Jättecoola surfshorts och t-shirt samt sandaler. Blir perfekta i Spanien i sommar!!


Nu hoppas vi kunna få Frode att somna snart då vi ska till Mellerud och har sagt att vi ska hämta Singe i Askim kl 8,15 ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0