Hemma igen

Nu har vi kommit hem igen, Jonas är på jobbet och läser teori, jag sitter och väntar på att kaffet ska bli klart och Frode sover.

Jag har gjort ett rejält snedsteg i mitt nyttiga liv idag ... Vi hade ingen mat hemma och jag orkade inte göra i ordning Frode för att gå ut och handla, så det blev pannkakor. Och när jag äter pannkakor så äter jag det som mormor och morfar lärde mig, med strösocker på ......... riktigt riktigt onyttigt men även ÅH SÅ GOTT!!

Det var lite synd att vi var tvungna att åka hem så tidigt idag, tycker det är väldigt skönt att vara hemma hos mamma och pappa. Men som sagt det är ju inte så långt kvar tills Jonas skriver så han måste plugga och det är svårt att göra det om man är borta. Det är ju faktiskt rätt gott att komma hem i tid också.

På onsdag fyller Hugo 9 år. Undrar så vad jag ska köpa ??? Vi ska dit på kalas på lördag .... Då hinner man få lite pengar igen .. gött de ... man lever inte så fett som föräldraledig, särskilt inte första månaden då fskr kassan har sina månader mellan 20-20 i varje månad ... Ja ja man ska inte klaga!



Frode i Hugos keps! Lite oförstående om vad som händer ..



Skrattar åt mosters roliga ljud!



Nyklippt!!

När vi ändå var i Mellerud passade vi på att byta till sommardäck samt storstäda bilen, det behövdes kan jag säga! Det var rätt mkt sand i den från mina beachträningar ... =)

Vi har även upptäckt att ljuddämparen är sönder ... mindre roligt, men om ni hör nått som vrålar så är det vi som kommer.

Nu vaknar den lille gode ...

kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad snygg du blev i håret!!

Jag kan absolut baka, inga problem :) Kramkram!

2009-04-19 @ 16:56:53
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0