Gratulerar

Då måste vi ju gratulera min svåger Joakim Öberg som lyckats med prestationen att vinna slalom och storslalom samt bli tvåa i Super G i helgens tävlingar i Höglekardalen. Vi är riktigt stolta!

Eftermiddagen och kvällen har spenderats på Östra ... Vi har ju tyckt att Frode har verkat ha ont i magen, jag ringde ju såklart mina vänner på sjukvårdsupplysningen och sen åkte vi in till Östra. Efter mkt undersökningar, infektionsprover mm mm så kom man på att Frode äter väldigt häftigt och får därför luft i magen = ont i magen. Därför är det extra viktigt att vi får honom att rapa! Dom kollade även allt annat och man kom fram till att han är helt frisk!!

Vi var på sjukhuset mellan kl 17-21. Frode tyckte det  var roligt eftersom han fick 100 % uppmärksamhet av mig, vi pratade med lampan och med väggen =)... Själv tyckte jag det var lite trist att sitta i ett litet rum, utan tv eller nått ... men vad gör man inte för sin lilla älskling !

Nu skall jag sova och imorgon får vi se om Jonas kan smyga, Han åker till Sthm kl 5 igen ... Jag måste flytta bilen innan kl 9 för det fanns bara platser på nattparkeringen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att det bara var rapningen som saknades, annars verkar han ju helt komplett!

Du får säga till Jonas att höra av sig till Morgan när han är i sthlm. Kanske de kan luncha eller nått!

2009-04-20 @ 08:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0