BVC och Halmstad

Dagen började med att vi var lite sena upp ur sängen vilket gjorde att vi fick halvspringa till BVC.
Väl där fick vi ändå vänta ett litet tag. Idag skulle vi för första gången träffa doktorn.
Först var det vägning och mätning. Frode väger nu 5880 g och är 60,5 cm lång. Han följer sin kurva perfekt sa läkaren!! Läkaren kollade även allt annat och allt var bra!

Sen tog jag och Frode tåget till Halmstad och hälsade på Daniel och Linda. Daniel kom och mötte mig vid tåget tillsammans med Charlie. Charlie är så söt!!

Väl hemma hos dom så åt vi lunch. Spagetti och falukorv. Mums!! Sen gick vi ut på stan en sväng. Det var rena sommarvärmen i Halmstad !! Linda hittade två dukar på hemtex men i övrigt var det enda inköp vi gjorde en glass var.

Efter detta gick vi åter till deras lägenhet och där fikade vi med sockerkaka som Linda hade gjort. Gör go!!

Vi tog tåget hem vid sex tiden och Frode var väl inte så sugen på att åka tåg om man säger så, men det gick allt bra.

Tyvärr glömde jag ju kameran hemma, så det blir inga bilder därifrån.

Nu är det Greys så jag får gå tillbaks till tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0