båt

Igår köpte förresten mor och far en ny båt, den gamla blev ju stulen.

Den var jättefin. Lånar ett kort från Lindas blogg


Jättefin! Undrar om jag kan lära mig att köra den ... den ser stor ut =), kanske är bäst för pappas skull att jag inte lär mig det. =)


Nu väntar jag på att min mat ska bli klar. Blir kreolskansgryta och bulgur. Har varit ute och gått nu i 1,5 h och sen varit på apoteket. Fick pencillin mot det Frode har på tungan ... Det kostade 330 kr!! Fick en smärre shock ... Sen köpte jag lite andra grejor så jag har shoppat för 450 kr --- på apoteket! Roliga pengar.


Nej ha en bra dag nu. kram




Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli jätte roligt när ni kommer hit på Onsdag! Vilken tid ska vi möta dig på tågstation? Har du några önskemål ang vad vi ska göra?! Kramar

2009-04-20 @ 15:00:03
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tänkte åka vid 11 tiden, men jag kan väl ringa i morgon och säga en exakt tid ?? Det är kul att bara umgås ... Frode sover ju väldigt bra i vagnen vi kanske kunde ta en tur på stan ? kram

2009-04-20 @ 15:25:05
URL: http://karolinakjorling.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det blir jätte bra det! En tur på stan vore väldigt roligt :)

2009-04-20 @ 15:41:07
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Lotten

Hej där. Kanske kan du komma tidigare till stationen om du ska ut och åka på onsdag. Så kan du och Frode ta en snabb kaffe med Leo och mig. Jag ska upp till mamma ett par dagar och har tågbyte i Götet. Anländer 10.30 och tåget till Mld går 11.08.



Jag tänkte på dig och Frode när jag bokade biljetten för en stund sedan och när jag går in här för att lägga fram mitt lilla föslag så ser jag att du ändå ska ut och åka i samma veva. Funkar och passar det så gör det, annars kanske vi kan ses en annan gång. Kram Lotten

2009-04-21 @ 00:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0