lunch

Står på jobbet och väntar på lunch ... är outhärdligt hungrig så jag tog en liten kardemummaskorpa .. gott

Pratade just med min goa kompis Sandra. Morgan hade fått jobb i Sthm så nu ska dom flytta dit ! Jippie då blir det mkt närmare att hälsa på.


Sandra hade fått reda på vår växande bulle, och gratulerade .. Det va snällt.

I kväll ska jag baka bruna rutor eller som andra mer sofistikerade skulle kalla det "kärleksmums" men det låter så förbannat fjolligt. Vi har bakdag med kontoret och det är min fredag . Nästan lite nervös för jag är verkligen kass på att baka ... när jag skulle göra snickers en gång skulle man ta 10 msk socker, jag tog 10 dl .... det säger det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0