måndag morgon ..

Då var det måndag igen, helgen går väldigt fort !!

Alla i kullen under mig åker till Kreta på torsdag, jag vill med ...
Fast jag var ju där förra året, var så himla skoj, är dock glad att jag inte åker nu när man är gravid, tror inte det varit lika skoj då !

I dag har jag inga riktiga planer faktiskt, funderar på att träna. Fick ett mail om att det var beachvolley men vet inte om jag vågar riktigt. .. så lätt att slänga sig och det är väl inte bra. Så jag får nog motstå och gå och träna på sportlife istället. Skall tvinga med Jonas oxå har jag tänkt.

Det är lite roligt för det börjar faktiskt synas lite mage och den ser inte bara tjock ut ..

nu skall jag fortsätta ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0