Kurs i dagarna tre ...

Nu har jag precis kommit hem från en kurs i Stockholm eller för att vara exakt Steningevik. Ligger ca 10 min från Arlanda. Jättemysig kursgård med väldigt väldigt fin mat. 5 rättters middag varje kväll .. Inte fel.

Nu är jag inne i vecka 17. Vi tar ett kort i veckan så vi ska se sen hur man förändrats ... lär väl inte bli till det bättre =) Dom korten kommer  aldrig se offentligheten kan jag ju säga... =)

I morgon är det dags för vanligt jobb igen. Jonas sticker i väg till Elmhult med sitt jobb så jag är ensam hemma imorgon. Blir inte mkt vi ses denna veckan, för han kommer hem sent fredag kväll. På lördag kväll ska jag på tjejmiddag till Rebecca och på söndag ska Jonas ut och fiska makrill med Singe, pappa och Daniel. Men det får väl gå.

Nu ska jag se på "Vem kan slå Fredrik och Filip", sen tänkte jag se på "Law & Order" och förhoppningsvis kommer jag somna under eller direkt efter det sistnämnda ! Godnatt !!!!

Kommentarer
Postat av: Disa

Hej Karro! Jag visste inte att du hade en blogg, Sandra berättade det igår. Kul - den kommer vi att följa.



Tack så mycket för de fina presenterna. En pedikyr är precis vad mina stackars fötter behöver. Dom är fortfarande mörbultade efter graviditeten.



Jag slår en pling senare, tänker på dej och vill gärna höra hur ni har det i götet. Kram Disa

2008-09-18 @ 10:37:30
URL: http://alskaeino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0