En mkt härlig helg är snart slut ..


I torsdags var vi med om något helt enormt ! Vi var på ultraljud. Det var verkligen en liten varelse som låg där inne och vinkade och sparkade ... och pekade finger =). Helt fantastiskt var det och allt såg bra ut. Fick reda på att det nya datumet är 09-03-04. Jag byter vecka på torsdagar.



I fredags em hade vi  kontorsaw inne på själva kontoret. Den började kl 16,30. Det är himla kul i och med att det är på kontoret så kommer väldigt många förbi en sväng. Kl 18 gick jag och möte upp Hoken och några kompisar till honom på Tranquilo för att äta där. Fick en jättegod virginmojito att dricka till maten. Åt en mangoburgare. Också jättegod. Efter det gick vi vidare till Lounge. Där var det tydligen två för en i baren ... jag hade ju inte så jättestor nytta av det =) men de övriga utnyttjade det fullt ut. Helena slöt upp med oss på Tranquilo också förresten för hon hade varit ute med några arbetskamrater innan.

Jag var lite tråkig och gick hem kl 21, men då när jag kom hem pratade jag med Jonas som i sin tur satt med några på Eat. Då gick jag ner dit och tjöta lite. Gick och la mig ca 23. Det var i allfall jätteskoj.

På lördag morgon kom mamma, Linda och Lindas mamma Ulla hem till oss vid 10 tiden. Då bjöd jag på frukost och sen gick vi ut på stan. Viktoria slöt upp med oss vid 12 tiden. Helt sjuuukt vad de här människorna kan shoppa.... jag är ju lite mer en sådan som går in i en butik hittar nått direkt och köper, inte så mkt tanke bakom. Lindas mamma provade nog stövlar i ca 2 h kändes det som ( det var kanska bara 1 h). Jag gav upp vid 16 tiden och åkte hem. Dom andra kom kl 17,30 !!

Kl 18,30 hade vi bord på That's Amoré. När vi kom dit hade vår bokning såklart försvunnit men de kunde fixa det i allafall. Jag åt en pizza med havets läckerheter på . Hur god som helst ! Lite kort på oss som var med kommer här




Själva anledning till samlingen av folk i Gbg var att vi skulle på Nanne Grönwalls show Vild. Den går på Rondo nu hela hösten. Den var verkligen över all förväntan ! Jag kan väl erkänna att jag inte hade så himla höga förväntningar men den var riktigt rolig ! Hon är verkligen en duracell kanin.

Idag då söndag har varit en mkt lugn dag änsålänge. Just nu väntar jag på att Jonas ska duscha klart så vi kan dra ut på stan och ta en fika (kanske lunch). Jag läser en bok som är jättebra så jag är egentligen helt inne i den, men i och med det fina vädret skall det bli skönt att komma ut lite.

Kl 17 ska jag träffa Rebecca och Helena för en fika på Tintin i Linné.

Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken söt liten bebe :-)

Å vilken snygg tunika du hade på dig Karro! Skitsnygg färg!

Hoppas du mår bra annars!

Kram S

2008-09-29 @ 10:43:24
Postat av: stora syster viktoria

herregud va jag visar upp benen då.........

2008-09-29 @ 18:41:29
Postat av: Anonym

Sandra - har ni köpt hus ??? Tack för komplimangerna, du är bra snäll ! Snart dags för ett besök till Sveriges framsida för er ??



Vicke - Du skulle sett det första kortet =)

2008-09-29 @ 21:06:50
Postat av: Daniel af Halmstad

Va fin blogg du har, ni är välkommna på lördag förmiddag. Ta med guitar hero om ni vill. Kram

2008-09-29 @ 22:20:13
Postat av: Linda af Halmstad

Heeej! Jag hade ingen aning om att du hade en blogg :) Vad roligt det va att läsa! ja det blir jätte roligt om ni kommer hit i helgen :) Ha det bra!! pusspuss!

2008-09-29 @ 22:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0