bakat och det gick bra !!

Nu har jag bakat färdigt och sitter och tittar på idol, en del e ju faktiskt väldigt duktiga... men har ni sett jury Andreas ögon ??? Nog det blåaste jag sett ...

När jag bakade blev det som vanligt kaos, skulle vispa smeten och vips så var det smet i sodastreamern .. dom som känner mig kan nog tänka sig att det kom ett antal svordomar inkl könsord !

Men det gick över och nu är dom klara ..

Förresten vi har äntligen lyckats fixat våra sladdar, sätter in en bild på det ! Jag är så glad =)

I morgon ska vi på AT the Gates ... Metallband .. vet inte riktigt hur det gick till när jag gick med på att följa med dit men nu
är det så.  Har lagt in lite bilder så det syns hur det såg ut i köket när det såg väldigt mörkt ut, hur den färdiga kakan blev sen vår sladdgömma ... nu ska jag se på heros igen




 är det så ..

Kommentarer
Postat av: sandra

Måste säga att det där ser riktigt gott ut! Du får gärna baka en till och skicka till Sundsvall!



Kram Sandra

2008-09-12 @ 12:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0