tvätt

Idag har varit en mkt jobbig dag. Först har det varit typ 800 saker att göra på jobbet, åkte därifrån kl 19,30. Sen hade jag ingen riktig mat hemma, så jag åt bara macka och stekt ägg ( måste ju flotta till det lite).

Nu tvättar jag. Det tycker jag iofsig är helt ok, luktar så gott efteråt.

Jonas är ju i Stockholm och bor på ett design hotell där. Tänk va gott å åka bort en sväng. Jag är så sugen på det så det är helt sjukt, alltså inte bort och hälsa på någon utan bara iväg och bo på hotell och bara liksom gotta sig utan att behöva va trevlig. Det vore helt sjukt skönt. Vi funderar på att åka till Stockholm 14-16 nov för den 17 : e ska jag på kurs i Sthm och då kan jag ju bara stanna kvar en extra natt. Tål att tänkas på.

Förresten har vi nog nästan bestämt oss för barnvagnen från Tyskland nu. Jonas föräldrar var gulliga och sa att dom ville ge den till oss! Det var riktigt snällt !!

Nej nu är det nog läggdags för fröken kjörling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0