Snart fredag igen !

Då har nästan hela denna vecka gått. Det har varit riktigt gott väder hela veckan, jag har kunnat gå från jobbet när jag slutat så då har jag riktigt njutit av det sköna vädret.

Igår kväll var jag med hisingsgänget och åt på Thats Amoré. Åt en fyrarätters italiensk middag. Det serveras på stora fat och så får man plocka själv. Det var jättegott alltihop.

I morgon kväll skall jag och Jonas på bio. Patrik 1,5! Ser jag verkligen fram emot. I övrigt blir det en väldigt lugn helg vilket skall bli skönt. Inga planer alls, utan skall bara vara hemma!

Nej nu är det läggdags för mig

Go natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Disa

Hej Karro! Det var jättekul att prata med dej igår. Men jag glömde fråga - förra gången vi pratade så nämnde du att ni kanske skulle komma till Sundsvall nått under hösten. Har ni några planer på det? Ni tänkt göra det är hjärtligt välkomna att bo hos oss. Hälsa Jonas och Roland. Kram Disa

2008-10-10 @ 10:18:48
URL: http://alskaeino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0