snabbis till mld

Idag fick jag ett ryck på eftermiddagen, slutade lite tidigare och tog tåget till Mellerud. Det var så himla längesen jag var hemma så det va kul att träffa mamma, pappa och farmor

Fick faktiskt ett par stövlar och ett halsband av mamma!! Halsbandet hade hon köpt på sicilien. Bilden nedan gör inte halsbandet fullt rättvisa men ni kan se på ett ungefär. Tyckte det var jättefint.




Stövlarna fick jag för att när dom var i Gbg för ett tag sedan så lovade mamma att om jag hittade några stövlar så skulle jag få dom. Då var det så mkt folk ute att jag inte hittade någonting. Dock så hittade jag ett par nu i Mellerud på Nyströms som var jättebra, enda nackdelen är att de kan bli väl varma när man är inomhus, men man får väl ha med sig ett par extra skor till jobbet kanske.  Man kan ha den där flärpen högs upp både nedvikt och öppe beroende på om man vill att luddet skall synas.



Nu ska jag se slutet på law & order, ringa Jonas och sen förhoppningsvis somna.

Imorgon bitti (8,15) skall jag vara hos barnmorskan och mäta magen, sen tror jag att man för första gången skall få höra hjärtljudet för barnet! Det ser jag fram emot.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0