Sköna lördag!

Idag är en underbar dag!! Först sov vi länge, sen åt vi en god frukost. Sen gick Jonas till jobbet en sväng ( inte riktigt lika bra) och då har jag ( hör och häpna) fortsatt med min stickning! Det går relativt bra ... eller ja, jag skulle nog aldrig köpa det om det fanns i en affär, men det är roligt. Stickar dock endast räta för aviga är helt enkelt omöjligt!

Igår var vi hemma på tacokväll hos syrran. Då var Anu och Tobbe där också! Det var hur kul som helst. Vi spelade rappakalja och charader! Det dracks en hel del vin för de andra.=)
Vi åkte därifrån vid tretiden på morgonen! En riktigt bra kväll var det i allafall!

Daniel och Linda har köpt hund! Har bara sett bilder ännu men den är ju hur söt som helst! Då kommer vi bli småbarnsföräldrar nästan samtidigt =). Eller ja, när Roland kommer så är ju han nästan fyra mån men ändå!

Kopierade en bild från Lindas fb och sätter in, (Hoppas det är ok Linda )





I morgon kommer mamma, pappa, Viktoria m familj hit på söndagsmiddag. Vi (Jonas) ska laga lasagne tror jag!

Nu ska jag gå och äta nått på ett fik som ligger i närheten. Orkar verkligen inte laga mat nu, (det är väldigt konstigt att det går mkt pengar för mig)

Kommentarer
Postat av: Linda af Halmstad

Klart det är okej :)

Vad synd att vi inte kunde komma till er idag... hade varit trevligt!

2008-10-26 @ 09:09:56
Postat av: stora syster viktoria

ja, visst hade vi skiiiiit trevligt!!!

2008-10-26 @ 10:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0