Dag 2 i Borlänge

skulle vi på konsert! Det var Hellacopters som spelade och dom skulle spela på Kosmos.

Vi åkte ned och träffade Mange och satt och tjata lite med han och hans mor. Sen åkte vi vidare och åt på scandic. hur god mat som helst.

Mange på scandic !



Sen efter det drog vi hem till Mange igen.

Konserten var skitbra och började vid 9 tiden. Det var tyvärr inte så mkt folk kändes det som. Detta gjorde iofsig att ingen stod och trängdes vilket va rätt skönt ( lätt pensionärsvarning på det).



Jag och Jonas åkte hem efter konserten och då satt Thord fortfarande "uppe". Han hävdade att han kollade på film, men jag tvivlar lite på detta då han såg väldigt nyvaken ut =).
Då satt vi uppe och pratade med honom i några timmar.

Dag tre sedan var vi och fikade hos Ellinore och Fredrik. Dom bor jättefint! Blir så avundsjuk. Skulle också vilja ha ett hus.

Vi kom inte iväg förrän kl 16,30 vilket gjorde att vi var hemma jättesent, idag har jag haft ont i huvudet hela dagen... jobbigt.

Efter jobbet idag åkte jag hem till Vicke och Singe. Vicke och jag var ute och gick en sväng (mkt uppförsbackar är det i Askim) och sen lånade jag deras badkar! Åh vad skönt det var.

Nu ska jag gå och kolla lite på tv, kanske ta ett knäckebröd. Roland gör sig till känna allt oftare med så sparkar. Jag längtar tills jag får träffa han/henne ...

Förresten ni få som läser ... Vad sägs om Molly som namn ??

Kommentarer
Postat av: stora syster viktoria

MOLLY E KANON!!

2008-10-20 @ 21:54:10
Postat av: Morgan

Nä....då gillar jag Roland mer. Rolle! Känns det som en tjej eller tjänst det som en kille? kram M

2008-10-21 @ 16:22:55
Postat av: Morgan

tjänst = känns :-)

2008-10-21 @ 16:23:56
Postat av: Disa

Molly är ett jättgulligt namn. Roligt att du börjar känna att det finns en liten bäbis i magen. Frånbörjan så kan man ju missta sparkarna för att vara en invärtes fis men tillslut förstår man att den lilla härliga fisen är ett par små tår.



Nu kan du börja fråga Jonas om han känner sparkarna. Kände du? ...nä! Men nu dåå, nu sparkade den ju jättehårt? ...nä? Men nu då? Nä... Så håller man på ett par veckor =) Ha det så mysigt!



Kram Disa



2008-10-21 @ 20:33:38
URL: http://alskaeino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0