då har nästan hela arbetsveckan gått igen =)

Då var det onsdag kväll och snart dags för lite Grays Anatomy. Idag är jag grymt trött. Jag har varit och köpt en gigantisk tavla till Jocke som inflyttningspresent. Var vid 421 och köpte den och fick nästan inte in den i bilen. Innan det var jag en sväng hos Viktoria och fick pannkakor ! Mums. 

Nedan kan man se tavlan vi köpte, inplastad dock men visst var den fin ... och stor !!!



Tankade förresten fulltank idag inför den stundande Borlänge resan. Det var länge sen det var så billigt, ( bra att man kan tacka finanskrisen för något i allafall). Det kostade 11,79 litern och det var en helt normal shellstation. Säkert billigare nånannanstans men jag orkade inte leta.

I Borlänge ska vi första dagen hälsa på Jocke i hans nya lägenhet och ha lite inflyttningsfest. På lördagen skall vi på Hellacopters på Kozmos (tror jag det heter). Det ska bli jättetrevligt att komma upp en sväng till Borlänge faktiskt. Ska bli skönt att åka iväg överlag en sväng.

Har förresten börjat känna lite "sparkar" nu... känns mer som man blir klappad från insidan, lite alien varning men konstigt nog blir man bara helt lugn och det är hur häftigt som helst.

tjing tjing

Kommentarer
Postat av: stora syster viktoria

Skit fin!! då blir han nog glad när han får den!!!!

2008-10-15 @ 20:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0