19+3

Dvs 20 veckan är jag i nu ! Halvvägs kan man säga, oj oj oj vad det börjar hända grejor nu. Nästan inga av mina gamla byxor passar längre. Min paraduniform är numera leggings/tights och klänning. Väldigt skönt mode just nu måste jag säga.

Mina goa kompisar från Sundsvall har efterfrågat tjockiskort så här kommer det ett ...

Som alla kan se hör man inte till de lyckligt lottade som bara får en mage ... och som jag redan sagt till Jonas, jag önskar mig presentkort hos en PT (personlig tränare) efter nedsläppet!





Ha en god lördag alla

Kommentarer
Postat av: sandra

Guuu, vilken fin mage! Du ser ju hur snygg ut som helst!

Kram S

2008-10-13 @ 11:04:34
Postat av: Daniel

Du glömde berätta att du fika med mig och niclas på centralen...IG...

2008-10-14 @ 21:35:36
URL: http://www.mixto.se
Postat av: stora syster viktoria

och att du träffade mig o gav mig min super coola kavaj!!!

2008-10-15 @ 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0