19 veckan

Idag har jag gjort 18:de hela veckan och på gravidspråk betyder det att jag är i 19:e veckan. Jag har inte känt några rörelser ännu vad jag vet i allafall.

Idag efter kundbesöket gick jag in en sväng på Ikea Kållered (hade bilen där), där köpte jag en skärm till en sänglampa som gått sönder, två ugnsvantar, två prydnadskuddar samt ytterligare en lampa. Den sista lampan gick tyvärr sönder på väg hem. Den var helt i glas och jag var väl antagligen inte riktigt tillräckligt försiktig antar jag. Tror jag ska köra en chansning och se om jag kan få en ny, annars kostade den iofsig bara 129 kr så det är väl kanske inte så man står och faller med det kanske =), fast vem vet ...Här kommer en bild på kuddarna

Blev rätt fint om jag får säga det själv !

Sitter och ser på idol, Lars sjöng nyss och jag måste säga att jag tycker han är bra. Köpte den nya Vi föräldrar Gravid idag. Det står faktiskt mkt intressant i den nu när man är iden här situationen själv. Var förresten och hälsade på Therese igår. Vilken söt liten pojk ! När jag såg honom började jag faktiskt längta på riktigt allvar tills det är nedsläpp (får lite skäll av mina kollegor när jag kallar det för det =))Tänk att jag och Jonas ska ta hand om en sån liten ... åh vad jag längtar !

Nu ska jag tillbaks till idol, sen är det heroes eller lyxfällen ( blir nog lite av båda) och sen hoppas jag att Jonas kommer hem nån gång där emellan !

Kommentarer
Postat av: stora syster viktoria

skitsnygga kuddar!!!!

jag längtar oxå tills du har " nersläpp" !!!!!

kram

2008-10-04 @ 09:31:51
Postat av: sandra

Vad spännande att vara gravid! Har du inga bilder på din söta mage? Har den vuxit nått?

Kommer ni upp till Sundsvall snart? Skulle vara hur nice som helst! Kram S

2008-10-05 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0