Tjoho

Åh vad skönt det är med lördag tycker jag!! Att kunna sova tills man vaknar  (lite roligt talesätt tycker jag), kunna äta en lång frukost utan stress!!

Jag hade sån himla tur för igår kväll efter after work'en ställde jag mig på nattparkering, det betyder ju att man måste flytta bilen innan kl 9 morgonen efter. Jag vaknade kl 10 men p-lisorna att inte hunnit dit! Annars är det ju typ jag som försörjer felparkeringsnämnden! Tror att första månaden vi hade bil så hade vi över 3 tkr i böter ... men nu tror jag har lärt mig alla förbannade städdagar och gömda skyltar.

Jonas är och jobbar (för ovanlighetens skull) men vi hann en tur på stan i förmiddags. Vi gick till Evas Paley och tog en latté (man måste ju öva) sen gick jag en sväng själv. Köpte fyra böcker på wettergrens! Jag älskar att läsa böcker, det är bland det bästa jag vet .. dock har jag svårt att lägga ned den när jag väl har börjat.

Dessa köpte jag :



Sen köpte jag även jättefina blommor som jag inte har en aning om vad de heter. Så här ser dom ut :



Nu ska jag ta mig lite kaffe och sen ska jag sätta mig att läsa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0