spelning på kontiki

Ikväll har jag, Jonas och två kompisar till honom varit på en spelning på Kontiki. Vi var där redan kl 19, så vi åt lite först. Jag åt nån kycklinggryta med kokosmjölk och kulpotatis. Det var jättebra !

Innan det har jag haft en väldigt häktisk dag. Var på jobbet kl 7, sen vid halv nio åkte vi ut till en klient. Där var det fullt ös. Kl 15,30 var vi tvungna att va tillbaks på kontoret för det var stormöte. Detta drog ut på tiden som bara den och helt plötsligt var kl 17,30. Jag var tvungen att springa in i nordstan för jag hade bestämt mig för att ge mig själv ett par barbajeans .. inte speciellt snyggt men jag är så j...la less på leggings. Gott att känna sig som en människa i ett par jeans. Dom var faktiskt helt ok ändå ... det kanske inte alltid går att skylla på kläderna =)

Sen skulle jag även köpa ett par glitterleggings på bikbok. Vi har julfest på fredag med glitter och glamour tema ... då jag inte känner för att lägga ut en hel förmögenhet på en mammaklänning så tar jag en jag redan har, så får jag glittra nedtill samt ha lite roliga armband mm.

Skall klippa mig innan på fredag kl 12,45 så jag tänkte be dom piffa till håret lite extra. Dom är jätteduktiga, men tur är väl det när det kostar 600 kr för att klippa sig ... som pappa brukar säga ... det kostar å ligga på topp. =) ..

Nä nu är det godnatt för jag måste gå upp 05,30 i morgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0