Söndagsslappa

I morse sov vi till kl 10,30 sen åt vi en god frukost! Jag har bestämt mig för att idag ska jag endat gå runt i mina mjukisbyxor och inte göra nått.

Igår hade Singe kalas, det började kl 14. Det var jättekul. Hela min familj var där, Angela och Svenne, Oluf och Jessica. Jag åkte därifrån vid sextiden ( Jonas stannade kvar till 23 tror jag) och åkte hem till Lisa. (barndomskompis). Hon har en årlig fest varje halloween där vi bara är tjejer. Skitkul verkligen. Mycket gammal Eurotechno, Carola och Carleen Carter blir det! =)

Vi var där till kl halv ett ungefär. Jag hade bil så jag körde in oss allihop till stan, följde dock inte med ut utan jag åkte hem då. Det var en mkt lyckad kväll.

Nu ska jag tillbaks till tv:n och sen ska jag koka lite kaffe och ta mig en kanelbulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0