skitbil

Imorse var jag på jobbet redan kl 6,50. Av olika anledningar hade jag jättesvårt att somna om efter att jonas drog till Helsingborg kl 05,30 så jag steg upp .. Allt började jättebra. Skulle iväg till en klient och Sarah skulle komma till lilla bommen, sen skulle vi samåka ........ Vad händer ??

Bilaset startar inte ... skitbatteriet var urladdat, så vi fick ta en taxi!!
Singe ska köpa ett nytt batteri till oss imorgon och så ska vi sätta i det på lördag.

Jag har just sett på ugly betty och nu ska jag se på desperate ..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hahah, stäng av lyset vettja :) Köp en sån här av mig sen när du tryckt ut den, ifall nån snor den.



info.php?productsid=58&osCsid=pntj6doas6dsqifft093qff746" rel="nofollow">http://www.mixto.se/productinfo.php?productsid=58&osCsid=pntj6doas6dsqifft093qff746

2008-11-04 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0