ojojoj

Oj vad tiden denna dag gått fort. Har varit ute på kundbesök idag och dagen flög förbi! Jag gick från jobbet kl 18,30 ungefär och sen gick jag ut och gick och nu är jag kl nästan kvällen !

Måndagar är lite tråkiga tycker jag om man tittar ur tv perspektiv.. Det är egentligen ingenting som är bra, prison break var ju bra en gång i tiden men det har man tröttnat på, jag har nästan tröttnat på alla fängelseserier faktiskt.

I söndags var vi förresten i Mellerud. Det va ju farsdag. Mamma hade gjort jättegod mat och farmor var där med + syster med familj. Bara Daniel och Linda som saknades! När vi kom hem sen var jag helt borta.

Vi gick och hyrde en film som hette Grand med Woody Harrison. Den var annorlunda men bra. Komedi. Sen när kl var 21 så var jag tvungen att gå och lägga mig!!!!! Somnade typ direkt och var ändå helt slut imorse ..

Veckans fråga : Hur mkt ungefär på en natt ska man sova för att va pigg när man vaknar ?

Kommentarer
Postat av: stora syster viktoria

svar: 6-8 timmar!!!!!!

2008-11-10 @ 21:12:50
Postat av: karro

då är jag en zombie ...

2008-11-10 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0