nu är veckan snart slut

Denna veckan har gått himla snabbt. Vi fick Gustav Adolf bakelser idag till fikan, men dom smakade faktiskt jättekonstigt. Det var ingen som tyckte om dom, så det står ungefär 40 st kvar inne i fikarummet. jag gick kl 18 och då stod dom kvar så det lär lukta sur grädde i morgon =)

I morgon efter jobbet är det kontorsafterwork, med karaoke och korv. Jag tänkte stanna en stund men jag kommer INTE sjunga. Krävs några luringar för det och det lär ju inte va aktuellt än på ett tag. Sen tänkte jag komma hem och då hoppas jag att Jonas har gjort iordning för en myskväll och att han har lagat mat ( hoppas kan man ju alltid)

På lördag skulle vi städa ur vårt förråd men jag vet inte riktigt hur det blir med det, Jonas kanske måste jobba och jag har verkligen ingen lust att göra det själv.

Idag är vi faktiskt i v 24 och om barnet skulle födad nu skulle det ha 25 % chans att överleva. 21 cm långt och väger 700 gram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0