hemma igen

Nu har jag varit på kurs i tre dagar i Bro utanför Stockholm. Kursen var i koncernredovisning och det var väldigt mkt som dom tryckte in under dessa tre dagar, i går hade vi kurs från 8,30 tom 20,30 !! Det var jättegod mat på kursen så allt man har gått upp nu är nog inte endast graviditetskg.
Kursen var på ett slott som heter Lejondals Slott Se nedan :



Nu väntar jag på att Jonas ska komma hem, han har varit i Lund idag och kommer hem nu snart! Ska bli skönt att ordningen blir återställd.

Jag kommer förresten få en sängram av mor och far i födelsedagspresent och den har Jonas redan varit och köpt nu. Så den skall vi sätta upp imorgon hoppas jag!

Imorgon ska jag på kundbesök och vi har bestämt att vi ska åka redan kl 7,30 från kontoret... Hur i h...vete kunde jag gå med på det ??? Måste fixa lite grejer först så jag får va på kontoret senast kl 7. Det blir bilen imorgon!!!!!!!!!

Nu börjar Greys om exakt 3 minuter så nu slutar jag skriva för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0