Födelsedag och 1:a advent!

Idag blir man då 28 ... oj då när hände detta ?? Vart tog de senaste 7 åren vägen ?

Igår var det kalas. Vi var 12 st här. Det var mamma, pappa, Daniel, Viktoria m familj, Tinna, Thomas och Farmor. Vi hade lite julfika och sen gick vi ner till liseberg!

Jag fick jättemkt fint.

Av mamma och pappa fick jag två toppar och en sängram
Av Viktoria m familj + Daniel och Linda fick jag en upplevelse med www.liveit.se. Man kan ex få hoppa fallskärm, bada med delfiner, dyka med hajar mm! Jag tror det lutar åt ett fallskärmshopp för min del men det får vänta tills efter mars. Kanske nått skoj å göra i sommar!!

Av farmor fick jag hudkräm och av Tinna och Thomas en mascara och en tvål.

I morse fick jag även present av Jonas! Han hade köpt en behandling på hagabadet!! Åh vad skönt det ska bli. Jag ska ringa och boka i morgon har jag tänkt så ska jag försöka få det innan jul!

Det var denna han tänkt ut åt mig :

Aroma Tonic – mammakur

En underbar kur för alla blivande och nyblivna mammor. Aromatiska essenser stärker huden och motverkar hudbristningar. Behandlingen ökar hudens spänst, ger fastare figur och är även lämplig efter viktminskning. I kuren ingår peeling, kroppsinpackning, ansiktsmask och ansiktsmassage. (inkl. masage)


Idag har jag varit ute på stan hela dan, panik eller!!!!!!!!!!!!!! Så mkt folk!!
Köpte faktiskt en present till mig själv också =). Ett par sneakers!

Sen fick jag ju faktiskt tvåhundra kr av mamma imorse också. Jag köpte ett par duntofflor för dessa ... åh så goa!

Nu ska jag ta lite glögg och en pepparkaka och sätta mig i soffan och softa lite!

Kommentarer
Postat av: storasyster Viktoriaora syster viktoria

Jag tyckte du klarade av shopping dagen riktigt bra!!!

2008-11-30 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0