Borlänge och Stockholm

I fredags tog jag och Jonas planet ( det privata såklart =)... eller ja man kan ju se det så  )till Stockholm för att sen ta tåget till Borlänge. I Borlänge skulle vi fira in Tords 60 års dag. Hans bröder var där och så hade vi kalas i dagarna två. 

I morse tog vi tåget till Stockholm och nu är jag och hälsar på en kompis i Stockholm. Hon bor i en riktigt häftig lägenhet i Vasastan.

När jag kom fram så gick vi och åt brunch på ett ställe som heter Arizona... det va en riktig amerikansk brunch med pannkakor, kycklingvingar, revbensspjäll mm!! Gott, konstigt att man gått upp en massa kg ... det är nog bara bebisen =)

I morgon så ska jag åka till Bro och på Lejondalsslott ... det är kurs på gång .. koncernredovisning. Hoppas det är en bra kurs med massa praktikfall!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0