tisdag kväll!

Det har bara gått två dagar men det känns som om hela veckan är slut redan !

I måndags skrev jag ett kunskapsprov, vi satt i sju timmar och skrev ... då kan man ju snacka om att vara lite mör i huvudet. Pappa kom på måndagskvällen för han åkte till London i morse. I morse skulle då pappa och Jonas ( Jonas skulle till Sthm) upp kl 5 ... Det var inte de tystaste killarna om man säger så, sen tänkte jag den kloka tanken att jag sover bara 1 timma till ... hela dagen har jag varit super trött.

Efter jobbet mötte jag upp med syrran på frölunda torg. Köpte tre julklappar samt ett par skor till mig själv. Känns lite fel att ha sneakers till jobbet ! Sen åkte jag med henne hem och lånade deras badkar .... det var så skönt för ryggen!

Singe stod och målade i hallen för dom håller på att renovera den...... så snyggt!! Gott avundsjuk på att ha hus .. ibland i allafall, fast jag är nog fortfarande inte riktigt redo att lämna stan. Älskar pulsen här inne .. men vi får väl se hur man känner längre fram . Skulle kunna ge bort ena armen för att ha ett badkar i allafall! Fy er som inte använder era !

Nej nu är det sovdags för mig, i morgonkväll är det mingel med 80 talisterna! Kul

Kommentarer
Postat av: storasyster Viktoriaora syster viktoria

Tevlig shopping idag!!! Kul att vi bor så nära varandra nu!!



Kände mig lite träffad angående badkars badningen ... Men det e inte riktigt min grej!! hahaha



go natt, kram

2008-12-09 @ 22:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0