Ny vecka nytt magplask

Denna veckan har gått så sjukt snabbt! I söndags trodde jag i min enfald att jag skulle ha en väldigt lugn vecka framför mig, hade tillochmed lite småpanik för den kommande tidrapporten ... så har det ju inte blivit kan jag ju tala om!! Sen har jag haft något inplanerat varje dag vid 6-7 tiden så jag har inte kunnat jobba över värst mkt heller.

Jag håller på och roddar planeringen för ett uppdrag som med 12 personer i. Jättekul men mkt att tänka på så man inte glömmer bort något.

I morse var vi hos MVC. Jonas var med och fick lyssna på hjärtljuden för första gången. Det var 134 slag/minut denna gången. Sen pratade vi lite med barnmorskan om lite allt möjligt. Hon är väldigt väldigt bra måste jag säga!

I går var vi hemma hos Viktoria och kollade när dom klädde granen. En jättefin gran. Sen fick vi en god macka. Jag och Jonas firade lite jul sen på kvällen och jag fick ett wii fit (spel)i julklapp, han fick en dataväska av mig och skjorta av "Roland". Spelet är jätteroligt förutom själva invägningen.. fanns ingenstans man kunde förklara för spelet att man var gravid utan det ser ju ut som man väger så mkt alltid ...
Min balans kanske inte är det bästa.

Pratade med Disa förut, lite roligt alla våra julkort kom till dom! Så dom fick 15 julkort från oss =) ... Hade lagt dom i den lådan de kom i , och då hade inte posten plockat ur dom .. så Disa ringde och tackade för julkorten, allihop =)

Nu ska jag iväg på magplasket!

Kommentarer
Postat av: storasyster Viktoriaora syster viktoria

guuuuuud va kul, med wii fit!!!! jag måste få prova!!



vad tyckte Jonaset om att få höra hjärtjluden då??!!



kram

2008-12-18 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0