mellandagsrea

Har varit iväg tillsammans med mamma, syrran, Hugo och Cornelia på överby idag  ... Det var det värsta jag varit med om! Har nog aldrig sett så mkt folk. Folk är som tokiga också och slåss typ om en grej på Gina Tricot för halva priset som kostar 200 kr på ordinarie pris ... alla är vi olika och det är la tur det.

Jag tycker bäst om att fika när jag är iväg.

Köpte i allafall en jättegullig overall till "Roland", två klänningar till mig och lite annat. Dock inget på rean. Är inget vidare på att hitta saker på rea. 

Nu väntar jag på att Jonas skall komma hit. Han kommer med bussen kl 18.40. Då ska vi direkt ut till Tinna och Thomas för annandagskalas. 

Jag köpte förresten en kalkon oxå idag=). Vi ska ha kalkonmiddag imorgon. 5,5 kg vägde den. 
 
Och det kommer nog inte bli någon förlossningsfilm även om jag tror det kan va rätt mkt action... tror dock inte att jag är så very in the mood för att bli filmad och ännu mindre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0