lucia

Idag är det lucia, tänk att det bara är 11 dagar till jul ! Överallt utom i Göteborg verkar det vara snö, jag längtar så efter snö. ... Bara att få känna hur det biter i kinderna när det är lite kallt och höra knarret under skorna .. ja ja hoppas det ligger kvar i Mellerud tills jul!

Igår kväll var Karin och Andreas här. Vi skulle egentligen gått på Christian Kjellvander men i såfall hade vi fått sitta på varsin rad, med ungefär 5 rader mellan varje person, så vi hoppade över och gjorde mat hemma och spelade guitarhero istället ! Det var minst lika trevligt.. det var faktiskt rent ut sagt skit skoj!

I dag har jag varit ute på Freeport och köpt julklappar! Hittade gör mkt så nu har jag bara en julklapp kvar att köpa. Tror att jag vet vad det blir men det säger jag inte här!

Det blir rätt mkt pengar man gör åt när man köper julklappar ... det är ju så himla roligt. Men i år tycker jag att jag har kunnat hejda mig lite i allafall...

Här är i allafall min julklappsskörd brevid vår gigantiska julgran:



Kommentarer
Postat av: stora syster viktoria

Hoppas att den prickiga e till mig!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-13 @ 17:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0