lördag

I torsdags var jag på nått som heter magplasket (valsim) =). Det är något man får va med på när man är gravid i över 26 v. Det var i en varmvattenbassäng med 34 grader i vattnet !Först var det lite gympa och sen var det avslappningsövningar där man ska lära sig att koppla bort. Detta för att man inte ska få panik när det gör ont.

I går kväll var det dags för julfest igen, vi var hemma hos Gustav i gruppen och hade caterat mat från Aquarell. Det var tradiotionell julmat. Sen hade vi lite julklappslekar med tärningar. Jag fick ett änglaspel och två trisslotter (vann inget).

Det är rätt riskabelt att ge bort lotter egentligen, tänk om den man ger bort till vinner typ en miljon ... kan man då säga att du får 25 kr å köpa en ny för det var inte meningen att ge bort just den ??  =)

Idag har jag jobbat lite och nu sitter jag och funderar vad jag ska hitta på, är gott uttråkad men har samtidigt så j...kla ont i ryggen. Skitjobbigt faktiskt. vet inte riktigt vad jag har gjort.

I morgoneftermiddag ska vi ha julkväll med tjejmiddag gänget. Har inte ritkigt bestämt mig för vad jag ska laga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0