middag *2

Igår var vi hemma hos Kristina,Björn,Lovisa och William. William är det nyaste tillskottet i familjen Bjelkstal/Wallström. Så himla go!!! Vi fick jättegod mat där och det var väldigt roligt att ses. Sist gång var ju på nyårsnatten precis innan värkarna satte igång=)!

Idag har jag varit hemma hos Linda och Daniel! Jag lämnade en inflyttningspresent i form av två ljusstakar. Sen kom även Viktoria m familj och då lämnade vi examenspresenten. En ljusstake från Stelton. Skitsnygg om jag får säga det själv!

Det ska bli riktigt gott med  fredag imorgon! Jag har haft så mkt på jobbet ett tag och nu har det blivit lite lugnare, då känns det lite som luften går ur och man blir gör slö! Imorgon kväll ska vi bara sitta hemma och inte göra nånting, på lördag ska vi hem till Emma, Marcus och Noel. Noel är Frodes bb kompis. Dom är födda på samma dag!

Här kommer lite bilder som jag "lånat" av Helenas facebooksida från bröllopet



Tjejmiddaggänget



Brudparet



Vi sjöng en sång för Emma och Martin. Övriga kunde sjunga, jag höll en rätt låg profil där =)

och förresten Heja Sverige i handboll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0