lunch

Vilken vacker dag det är idag, det er ut som en riktig saga. Idag började jag jobbet kl 7 för jag ska hämta Frode. Vi försöker alltid hämta honom innan halv fem, stackarn han har så långa dagar. Fast egentligen är det inte synd om honom alls. Han älskar sitt dagis, igår ville han inte följa med Jonas hem för att han hade så roligt! Han höll på och rita och greja

 Pratet börjar komma lite nu, men det går trögt tycker jag.

 Nu säger han äntligen mamma!!! Men då har han glömt bort hur man säger pappa, sen säger han mormor och farfar, ost, diska, sitta, vovve, dricka, och många mer ord. Men han sätter inte ihop några ord ännu.

 Imorgon ska jag faktiskt jobba halvdag för bästa Linda tar examen!!! Hon är färdig sjuksköterska och hon har fått jobb! Grattis!!! Så duktig! Gott å ha en sjuksköterska i familjen!

 Vi missar tyvärr hennes examensfest för vi är bjudna på bröllop. Bröllopet ska bli så kul, och vi ska på på stenungsbaden yacht club. Hörde att alla handbollsspelare bor där, men jag känner nog bara igen ledarna =).

 Nej nu är lunchen strax slut, ska hämta en kopp kaffe sen ska jag jobba igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0