Ett litet försök igen

Försöker hitta inspirationen igen till att blogga men det har hänt så mkt så jag har inte vetat var jag skulle börja ..........

Jag har ju börjat ett nytt jobb, Jag är numera Financial controller/Deputy CFO (vice ekonomichef) på ett företag. Jag älskar verkligen mitt nya jobb, har helt underbara arbetskamrater och jag njuter faktiskt varje stund jag är där! Det är fullt upp men samtidigt aldrig så mkt att jag känner att man behöver sitta hela nätter, vilket ibland kunde vara fallet tidigare!

Vi har precis avslutat bokslutet och det verkar ha gått bra, så det känns gött...

Dock saknar jag alla gamla pwc:are ... Ska träffa två på torsdag och äta lunch med dom och det ska bli himla skojigt!

Vi hade förresten lite nyårskalas här också. Vi var sju vuxna och 4 barn. Kristina min beachkompis sitter helt lugnt vid halv två tiden på natten och säger att dom behövde åka hem. Hon var höggravid och hade gått + 6 över, så vi säger typ att det inte var dåligt att hon höll ut så länge, då säger denna lugna människa..." ja jag är inte trött så men jag har sammandragningar med fyra minuters mellanrum",
hade det varit jag så hade jag varit superhispig och/eller livrädd!

I helgen var Jonas föräldrar här, det var himla trevligt.

Min goa bror och svägerska har flyttat hit! Köpt sig en lägenhet i sannegårdshamnen! Jättefin och jag är så glad att dom flyttar hit så vi kan träffas lite oftare!!

I helgen väntar bröllop i Stenungsund!





Ett kort från vår bröllopsresa på Sardinien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0