längtar ibland tillbaks

Usch idag är ingen bra dag, allt som kan går skit och jag vill bara gråta ...

Just nu står Frode och typ hänger i benet på mig, dom ringde från dagis och tyckte han hostade för mkt där... kände mig som en stor stor bov att jag släppt iväg honom men imorse verkade han frisk .. inget dagis i morgon .. dvs inget jobb heller ...

Vill bara få honom att bli frisk nu, är så trött på allt detta! Det är så synd om honom !

Kommer inte ihåg när man fick sova på riktigt sist ... är så trött!

Tänk vad lätt allt va när man var 20 ... det enda jag oroade för mig då var om studiebidraget skulle räcka till en kårkväll ... jag oroade mig ju aldrig speciellt mkt för tentorna för dom hade jag lätt för...

Idag är som sagt ingen bra dag ...

Kommentarer
Postat av: Louise Andersson

Stackare...

Du är stark som ändå orkar. Tänk så lite sömn man klarar sig på ändå... Se till att sova lite mer i helgen. Jag tänkte försöka ha sovkvällar men det har inte klaffat någon gång...

Styrkekram!



Louise

2010-10-14 @ 22:41:34
URL: http://viifemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0