ditten och datten

Nu är jag tillbaks från kursen och inne i vardagen igen.

Lämnade Frode på dagis idag, det är så SKÖNT att han tycker om sitt dagis!

I övrigt så har jag nu fått ett sista datum på jobbet. Siste oktober gör jag min sista dag som revisor ... shit vad konstigt!

Denna helg som väntar ska bli så jäkla rolig!! Idag stannar jag kvar till 18 på jobbet ungefär ... och kanske inte för att slitens lampa ska lysa utanför att vi har kontorsaw. Blir dock en lugn tillställning för mig, för i morgon!!! Då är det Ladys Night!! Jag har fått det av Viktoria i förtidig födelsedagspresent!!! Ska bli så himla roligt! Jag är laddad till tusen! Har inte varit ute på stan sen Therese möhippa och det var 19 juni!!

Vi ska först ut och äta på El Corazon, sen ladys night och sen helkväll på stan!!

Skönt att jag och Viktoria bor åt samma håll nu så man kan dela taxi!

nej hör ni, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0