Forts ...

När jag andats ut så serverade Viktoria alla mousserande vin, och sen tog dom mig ut på en ögonbindelspromenad.

Efter det fick jag ta modellkort! Skitkul verkligen ... Jag var målvakt, aftonklänningklädd, dagen efter klädd och tillslut temat för dagen Carola!



Tänk om man såg ut sån dagen efter =)



Det var verkligen jätteroligt att ta sådana kort! Ska bli kul att se resultatet ..

Efter det tog vi bussen in till stan .. jag hade min lilla bergsprängare med Carola på ..

Sen fick jag uppträda med Carola musik som komp, I tunneln mellan centralen och femman och mitt inne i femman!! Det värsta var i tunneln för då hade jag ingen slöja och dom andra lämnade mig !!!! Så folk trodde ju att ja va galen ... Det var jag nästan också .. hade ett överflöd av energi!

Sen efter det bubblade vi på ett litet spa, sen en kanongo middag på Thats amore. Efter det drog vi till karaokebaren i majorna och sen avslutades kvällen på Helenas 30 års fest!!

Hade så himla kul och är så tacksam att man har så goa kompisar och världens bästa syster som ordnar en sån här sak! Love you all !!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var så himla roligt!!! En dag att komma ihåg :)

2010-05-17 @ 08:32:33
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen kul, du va verkligen ett energiknippe!!!!!

love u to!!!!!

2010-05-17 @ 16:20:30
Postat av: syster viktoria

Det va jag som skrev det ovan, ;-)

2010-05-19 @ 08:09:53
Postat av: A

god morgon! (:

2010-05-19 @ 08:25:30
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Karin

Det låter verkligen fantastiskt, jag har också ett gäng goa vänner som ordnade världens underbaraste dag åt mig i helgen. Man blir så glad över att ha så fina människor i sitt liv:)

2010-05-19 @ 08:40:14
URL: http://pruebalo.webblogg.se/
Postat av: Lotten

Konstigt. Jag trodde jag postade ett inlägg nyss men vet inte vart det tog vägen...



Det låter verkligen som du haft en helt under bar dag och du är så fantastiskt snygg och dessutom söt, som alltid.



När är det ni gifter er och var?Säkert har jag ju läst det här på bloggen tidigare men mitt minne rymmer minsann inte värst

mkt längre :)



kram

2010-05-30 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0