vårt bröllop

Dagen började kl 9 med att jag skulle till frisören. Cecilia hette hon och var hur duktig som helst!

Kl 10 stormade Viktoria och Linda in, då hade dom hämtat brudbuketten, samt tärn och kavajbuketter



Ca en halvtimma senare kom även Marika och Linnéa dit.

Viktoria hjälpte mig med sminket, Linnéa med lösögonfransar, Marika med att hälla upp "gula änkan" och Linda med hårtips!

Vid 13 drog vi iväg till fotografen inne i stan. Det var killen som tog kort på Frode som skulle vara vår fotograf. Skitduktig. Tror det blev några riktiga bra kort.

Det var då jag och Jonas såg varandra i bröllopskläder för första gången. Jag började nästan gråta när jag såg Jonas... han var så himla snygg!!!!



Efter detta åkte vi bort till kyrkan. Vi smet upp på hotellrummet och så satt vi där, (jag och Marika). Jonas var iväg och åt, Viktoria var iväg och gav sina barn mat..

Sen var klockan helt plötsligt kvart i fyra... jag och Marika hade nästan glömt bort oss och börjat med tjejsnack =) ... ut fort som tusan .. jag fick ju inte komma förräns alla var inne ...

Kom fram till kyrkan och just då var det som någon stog och hällde vatten på oss .. men paraply är bra att ha =)

Väl framme så gick först Cornelia och Hugo in, sen Viktoria och Marika och sist jag och pappa. Där framme väntade min blivande man med sina bestman´s.



Vi hade två solister. Min faster som sjöng Anthem och You raise me up, samt Tom ( en av Jonas mkt bra vänner) som sjöng "Aldrig skall jag sluta älska dig". Det var helt fantastiskt fint!

När vigseln var slut var det sedvanlig riskastning och fotografering




Sedan började festen med en helt fantastisk middag, med en massa tal som var så roliga och fina så ni inte kan förstå.

Syrran och Singes present kom in, en kör som sjöng acapella men gjorde det så att det lät som musik.



Viktoria, Singe,  Linda och Daniel hade verkligen lagt ner sin själ i vår dag och det uppskattar vi mer än vad som går att säga!!



Senare på kvällen hade vi ett band, två kompisar till Daniel. Dom var verkligen skit bra och fick verkligen alla att dansa!!



Festen fortsatte tills kl 1,30 och då gick vi till vårt hotellrum!!

Vår dag kunde verkligen inte på något sätt varit bättre!! Tack alla som fick den at

Kommentarer
Postat av: Louise Andersson

Vad vackra ni var!

Och vilken fantastisk dag!

Grattis igen!

2010-06-15 @ 14:02:43
URL: http://viifemman.wordpress.com
Postat av: syster viktoria

En helt fantastisk dag, ni var så otroligt vackra!!!! jag har inte haft så roligt på länge!!! vilket drag på dansgolvet!!!!!!!!!!

2010-06-15 @ 14:08:47
Postat av: Anders Guttman

Grattis. Hoppas ni hade en väldigt trevlig dag.



Trevlig liten blogg, roligt att läsa om vad du har för dig nu förtiden.



All lycka och välgång.

mvh Guttman

2010-06-22 @ 09:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0