hektisk dag =)

Vi gick upp kl 8,30... åt frukost, sen på med kläderna. Efter en snabb koll på termometern så såg jag att Frode behövde mer kläder på sig. Det fick bli en premiär av overallen jag köpte i Mellerud. Så söt var han i den.

Sen gick vi till öppna förskolan i församlingshemmet. Där var redan Kristina och Lovisa. Det var väldigt mycket folk där idag, 22 föräldrar och minst lika många barn... lite halvtrött var man sen, Frode var heltrött och somnade efter 50 meter. Jag lät honom sova och var ute och gick tills vi skulle möta mammorna på glädjebubblan. Vi kom dit lite tidigt så Frode fick leka lite själv först. Var nog skönt det och slippa de lite äldre barnen som tar sig fram lite snabbare.

På eftermiddagen har jag lagat mat. Gjorde hemmagjorda köttbullar och potatis. Gör gott

Nu väntar betty och desperate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0