I huvudet på mig ...

När man är ute och går har man rätt många konstiga, vad ska man kalla det, diskussioner med sig själv i huvudet .. Som idag :

Ekströms kladdkaka med äkta choklad
- det är väl klart att det är äkta choklad, vad är det annars... jag det är klart det kan va nått e ämne, eller kakao ... räknas kakao som äkta choklad.. förresten vem bryr sig bara det smakar choklad ...

Det var min smarta mentala diskussion med mig själv ... det känns som jag löste ett rejält världsproblem där.

I övrigt så har dagen bestått av utvecklingssamtal på jobbet, en snabb fika med arbetskamraterna, snabbt till Linné för fotografering av Frode och sen promenaden. Nu har jag ätit en gör äcklig sallad. Om några timmar ska vi kolla på villalägenheten i Örgryte. Spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0