Tränat

Idag har jag faktiskt tränat aerobics och styrka. Det var riktigt roligt! Nu sitter jag och kollar på Desperate Housewifes och jobbar. Har en rapport som skall vara inne imorgon så det får bli lite kvällsjobb.

Jag håller på att försöka få Frode att gå på pottan. Men det är inget han tycker om! Det kvittar hur mkt man tjatar eller försöker komma på olika belöningar så vägrar han. Jag tycker han börjar bli så stor nu att det borde komma men det verkar trögt. Några bra tips?

Idag åt jag en fantastiskt lunch, det var lax med quinoa och paprikakräm. Så gott. Det var på Malins skafferi, vilket ligger ett stenkast från där jag jobbar.

Idag flödade inte fantasin så vi gör ett nytt försök en annandag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0