Snart helg

Det ska bli så skönt med helg!! Längtar nå så fruktansvärt. Det har varit en väldigt jobbig vecka. Många specialare, jag trodde det skulle bli en rätt lugn vecka men ack så fel jag hade.

Idag när jag kom hem bestämda jag mig för att tvätta framsidan av huset och dra bort en gigantisk kabel som satt i vår förra luftvärmepump. Skönt att arbeta med händerna lite. Jonas gjorde middag och det blev skintebokorv.

På lördag skall vi köra lite kalas/fest här för Jonas. Han fyller 33 år. Då hade jag tänkt måla framsidan en gång innan dess... vi får se om jag hinner.

Jag är så trött hela tiden, undrar om det är någon slags vårtrötthet? Jag tänkte gå ut och gå egentligen men känner att jag inte orkar. Skall simma imorgon bitti istället. Frode är lika trött han, är han vaken efter sju så är det ett under. Tycker det är tråkigt men det blir mkt tid på kvällen till annat... som att jobba tex...

Nått jag börjar bli bra trött på är den här förbannade hockeyn. Det är hockey varenda dag och är det inte hockey så är det championsleague... Och folk klagar på att melodifestivalen är utdragen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0