Riktigt rolig helg

Det har varit en kanonhelg i Västerås! Vi åkte som sagt tidigt igår morse, lite försenade blev vi för Helenas kläder hade blivit inlåsta i tvättstugan =)
Efter att ha hämtat upp Helena, hämtade vi Karin på centralen och sen mötte vi upp Maria i Vara. Resan upp tillbringades med spotify och önskelåtar. En fastnade och jag måste säga tyvärr vägrar lämna mitt huvud. En med Magnum Bonum ... ja ni förstår vilken nivå låtarna låg på ...

Framme i Hallsta Hammar så fick vi mat av Rebecka och sen drog vi till stan. Där höll jag på att självdö för jag hade vinterskor samt vinterkappa .. typ 20 grader i solen gjorde att jag investera i ett par sneakers och sen körde jag helt enkelt utan jacka.

Vi åt tidig middag på Jensens Böfhus, mitt va kanongott!! Sen åkte vi upp till Karlsson på Taket och tog en drink. Här kändes det som det var mitt i natten för vi varit igång så länge men klockan var bara halv åtta =).



Rebecka, Helena, Karin och Maria



Helena, jag och Maria

Sen åkte vi hem till Rebecka och körde en klassisk hemmafest. Det blev bra sent och klockan var nog närmare fyra när vi la oss.

Vi åkte hemåt vid kl 2 i eftermiddags och var hemma vid 6. Nu på kvällen har Frode varit väldigt hostig så jag är lite rädd för att han ska dratt på sig något. Denna vecka har vi massa folk från Färöarna på kontoret så det vore väldigt bra om alla sjukdommar kunde dra dit pepparn växer!
Kvällen har annars tillbringats framför tvn och med laptopen i knät!

Nu är det natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0