Lite ångest...

Vaknade av mig själv kl 06,33, händer inte ofta men har hänt mer frekvent senare tiden. Är väl att det händer så mkt runt mig hela tiden.

Köpenhamnsbesöket gick bra, dock var det en som krånglade så jag satt i telefon med sjöfartsregistret i stort sett hela dagen. Vi var klara med jobbet vid halv fem tiden och då tog vi en taxi en till Ströget. Jag älskar Köpenhamn, känns verkligen att man är i ett helt annat land, så mkt spännande människor och vi ska inte tala om affärerna. Gick och drömde lite om en handväska från LV men det får jag nog drömma vidare om ett tag.

Anledningen att jag är uppe nu är ju att vi skall fara till Västerås idag och hälsa på en barndomskompis. Jag har alltid ångest när jag skall åka från Frode. En blandning av dåligt samvete (att jag inte är här), ren egoism (att jag vill vara med och inte vill missa något)  samt panik (han blir stor så snabbt, önskar jag kunde stanna tiden). Samtidigt så är det skönt  för Frode och Jonas att vara lite själva och få bara far och son tid. 

Igår kväll så vi Nyckeln till Frihet. Vilken fantastisk film!! Jag älskar Morgan Freemans röst! Vi såg även på Skavlan och jag grät en skvätt när Anja pratade om att hon skulle sluta. Tänk vilken karriär hon gjort! Hon är den största på så många sätt inom kvinnlig idrott!


Dagens tummen upp : Kompisar från förr
Dagens tummen ner : Ångesten jag känner varje gång jag ska åka iväg, skärp dig Karro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0